Hvad sker der efter jeg har givet min ordre?
Først vil du modtage en ordrebekræftelse på din e-mail. Derefter modtager du en anden e-mail, der bekræfter, at vi har afsendt dit maleri. I denne e-mail får du også tracking-oplysninger, som du kan bruge til at følge din forsendelse online. Fragtfirmaet vil derefter kontakte dig med oplysninger om hvor du skal afhente dit maleri eller aftale dato og tidspunkt for levering til din adresse.
Hvordan ved jeg, om min ordre er godkendt?
Du modtager en ordrebekræftelse på den e-mail du registrerede i forbindelse med afgivelse af din ordre.
Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Tjek venligst din spam-mail, det kan være at ordrebekræftelsen er blevet blokeret som spam. Kan du stadig ikke finde ordrebekræftelsen, kan der være opstået en fejl, i forbindelse med registrering af din ordre. Kontakt da vores kundeservice, og vi vil sørge for at en ny bekræftelse bliver sendt.
Hvorfor har fragtfirmaet ikke kontaktet mig?
Hvis du ikke har modtaget et opkald, en sms eller en e-mail fra fragtfirmaet, bedes du kontakte os inden for 5 dage efter at vi har sendt din ordre. Bemærk venligst, at fragtfirmaet returnerer dit maleri til vores adresse inden for 10 dage efter deres første mislykkede forsøg på at levere maleriet. Det vil desværre medføre et ekstra gebyr svarende til mindst 150kr for malerier i normale størrelser. Vi hjælper selvfølgelig gerne for at undgå at det sker.
Hvor finder jeg min nærmeste DHL/Bring pakkeshop?
Du kan finde den på www.bring.dk/kort
Her kan du så se hvor dit maleri bliver sendt, du skriver bare dit postnummer.